söndag 3 juli 2011

Dagens

DAGENS VILL HA: Mer betalt på mitt skitjobb!
DAGENS KLÄDSEL: Leggings och linnen långa som klänningar och skitfula och obekväma arbetskläder.
DAGENS SMINK: Lite ögonbrynspenna allt annat hade svettats bort i denna äckelvärme.
DAGENS FRISYR: Plattat och uppsatt förutom en slinga som hängde fram på vänstersidan.
DAGENS HÄNDELSE: Olle for hem till huvudstaden och jag for till jobbet.
DAGENS LÅT: "fredrik" med SÄKERT
DAGENS PLANER: Mysa, lämna av karl, jobba och sova.
DAGENS SAKNAD: Herr skägg och svalkande höst!
DAGENS DUMMASTE: Mitt arbete och de idioter som gör livet svårt för mig.
DAGENS SJUKA: Mina ego kollegor, tack för idag! 
DAGENS DROG: Önskar det var mer än kaffe...
DAGENS ROLIGASTE: Duschen efter jobbet. 
DAGENS FAVORIT: Pussar från Herr skägg.
DAGENS KÖP: Glass på vägen hem.
DAGENS HUMÖR: Uppgiven
DAGENS ORD: Svett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar