måndag 6 juni 2011

Smärta och saft!


Några dagar i månaden har jag så ont att jag vill säga -Fan! jävligt högt i åtminstone varannan mening. Men jag är en snäll flicka så jag tänker det bara och piper lite om det till mina nära och kära. Livmodern förblir föga samarbetsvillig och livet fortsätter. Men jag kan inte låta bli att störa mig lite på min kvinnliga lott här i livet och undrar varför smärta måste vara en del av livet, jag skulle inte uppskatta livet mindre om det inte gjorde ont.

Idag har jag sysselsatt mig med att dricka apelsinsaft (det är helt klart den godaste av safter!) och virkat både en prototyp på bebistoffla och ett ponycorn-experiment, mer om detta snart.

De där Mariekexen som slank ner och lämnade små söta smulor på duken gjorde mig också väldigt gott. Lägger man till makaronerna och den stekta grillkorven jag åt till middag har man ett helt barnkalas, tjoho för soliga söndagar fyllda av smärta och garn.

2 kommentarer:

  1. Ja fy bövelen för den smärtan... HUA!

    Jättefin header! Den tyckte jag om! Och dig, jag tycker om dig! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh du är så fin Elin, jag tycker om dig med, massor rent av!

    SvaraRadera