söndag 27 februari 2011

Grafiskt kök!

Före-bild på köket i dess tråkiga vita utförande.
Kylskåp och fönster fick en omgång med trianglar. Återvinningspåsarna är från IKEA.

Huvudattraktionen, TADAAA mitt nya kakel!
Spisen blev pimpad den med!

Jag åkte till Bauhaus med siktet inställt på dekalplast och kom hem med en rulle på 2 meter. Utrustad med skalpell, bra musik och tålamod såhär på söndagseftermiddagen blev det såhär rackarns piffigt.
Jag känner mig förförd av trianglar och tankarna har redan börjat snurra över vad man kan göra med det helkaklade badrummet...
Kostnad för dekalplast, 100 Riksdaler, skalpell och tålamod fanns redan hemmavid.

2 kommentarer:

  1. Riktigt häftigt blev det!! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Elin. Åh jag gillar dekalplast lite fööör mycket känner jag...Plastic fantastic!

    SvaraRadera