tisdag 18 oktober 2011

Längtan efter december

Vi har efter många månaders sökande äntligen fått ett förstahandskontrakt på en trea här i Göteborg. Det känns som om livet ligger framför mina fötter, precis som varje gång jag flyttar. 
Compact living är inte min grej så att äntligen får vi mer än 10 kvm per individ (40 kvm på 2 pers och 2 katter) känns helt magiskt. Undrar om detta är 20:e flytten jag gör eller om jag har passerat det strecket?

På garnfronten är det inte stilla, jag lovar. Jag har så många projekt att jag inte riktigt vet vad jag ska avsluta först. I och med att vi fick lägenheten inser jag att det blott är 6 veckor till första advent. Hög tid att börja med julklapparna och då måste jag verkligen avsluta några projekt så att stickor och nystan blir lediga. 

Vad ska ni göra för julklappar i år? Har ni redan börjat eller gav jag er panik nu? 

Idag ska jag komma ihåg kamera och mitt nystan som ligger i skolan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar