onsdag 22 juni 2011

Randig fruktsallad med en bitter eftersmak...



Jag sitter där och mumsar på min fruktsallad när jag efter ett tag känner att det liksom kliar i munnen och tungan känns irriterad. Jävla ananas! Jag som precis lärt mig älska denna frukt, live är inte rättvist alls. Men det är konstigt för jag åt det för några veckor sedan utan problem, kan man hoppas på att detta var en Ond ananas? Jag gör det...
Fruktsallad minus kli i halsen är föresten vansinnigt gott och vaniljte med grädde är som bomull för själen.

En kollega jag ska jobba med över sommaren förgyllde dagen och jobbet kändes inte längre som utdragen tortyr. Tack gudar, gudinnor och alla element för den! Som tack ska jag rädda alla världens svältande barn och klappa min katt extra mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar